fredag 20. juli 2007

forlovelse på sykehuset 7.06 2006

FORlovelsendagen i dag ble startet med undersøkelse kl 06.30, men det var ikke skjedd noe.
begynner å bli veldig lei.
fikk ny modningstab. det er ubehagelig å få dem insatt.
det ble så tatt blodprøver, til en forandring ble ikke de tatt først denne dagen=)
vandret litt på sykehuset siden thomas enda sov. utrolig kjedelig å være alene.mamma og gjengen kom endelig, sendte mld å maste litt.
gikk opp å satte oss i inngangen sammen med di andre.
var å gikk litt rundt da jeg plutselig fikk en kjempe kraftig rie
måtte sette meg ned å få thomas til å hente rullestol.
rien varte i 10-15 min å var ikke noe særlig behagelig nei.
fikk etter dette ny modningstab for å få litt fortgang i sakerne.

mamma var sammen med meg på rommet siden thomas var ute sammen med pappa på peppes å fikk seg ei etterlenget øl.
da thomas kom tilbake hadde han et lurt smil, mamma tuslet ut av rommet å thomas satte seg på sengekanten og ga meg en nydelig gullring.snakk om å bli lykkelig i en slik stund.

med kreft, fødsel underveis og så en forlovelsen.
siden det skulle være konsert i hovedinngangen gikk vi opp for å få med oss den, men da ringte de fra avd og ba oss komme ned igjen.
etter konserten gikk vi ned og på rommet hadde de ordnet med blomster, champagne og jordbær. det var bare helt fantastisk
dette gjorde dagen ekstra spesiell.







































1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg