lørdag 21. juli 2007

14.juni 2006

våknet av blodprøver fra cvk i 6 tiden.
siiiisyukt tidlig.
sovet elendig i natt. pumpene har klikket å peip hele natten.
(pumpene som holder styr på hvor mye cellegift som går inn)
dette er virkelig noe dritt.

fikk enda mer vanndrivende da jeg fortsatt så ut som en ballong i tryne, men det førte til at jeg sprang på do hele dagen.
da blodprøve svarene kom måtte jeg ha blodtillførsel da jeg bare hadde 7.7 i blodprosent.

de prøvde da å sette inn venflon i venstre arm, men det gikk ikke, så prøvde de på høyre, men de fikk det ikke til der heller.
heldigvis kom prematur avd opp med vilde akk da og hun på den avd var vant med å sett sprøyter på små barn så hun satte venflon på meg å det ble bra-

så fikk jeg 2 poser blod.
godt å bli fyllt opp igjen. hehe

siden jeg går på cellegift måler de alt som går inn og alt som kommer ut. det er et kjempe styr, men sikkert viktig.
de har funnet ut at jeg har noe høye ph verdier i urin så jeg måtte da ta tab for å redusere.
fikk vanndrivene enda en gang. det hoper seg opp i kroppen.
så kom merete, tor arne og julie på besøk. det var utrolig koselig.
thomas dro ned for å hente opp vilde, hun kom opp sammen med en pleier. de må være med for å passe på at hun puster osv.
hun fikk være oppe på rommet mitt fra 20.30 til 22.15. det var så godt å ha henne der.

Ingen kommentarer: