fredag 20. juli 2007

6.juni 2006



dagens løp







-blodprøver


ble undersøkt av lege for å sjekke om det var mere åpning.


fikk ny modningstab.



det var ingen forandring, hadde ikke skjedd noe hele den natten.


jordmoren lyttet på ungen for å sjekke om alt sto bra til med den lille.


det ble sjekket hvordan ungen lå i tillfelle fødsel å resultatet var bra, lille bebien lå med hode ned.



fikk litt omvisning på barsel avd siden vi skulle ligge der etter fødselen.


det var helt greit der, eget kjøkkern slik at man kunne forsyne seg selv. noe som er bra.



måtte så bytte venflon igjen siden den gjorde så vondt.



fikk litt blødninger, ble litt engstelig, men det kom av at jeg har så lite blodplater.


manglende funksjon av blodplater i blodet gir blødningstendenser.



fikk slappe litt av, men så ringte tlf. det var jobben som ville ha meg på vakt.


måtte fortelle dem at jeg var innlagt for blodkreft. de ble ganske stille i andre enden.



ble så undersøkt igjen, ingen forandring.



pappa, hilde, per henrik og signe har ankommet sykehuset.



margit, per henrik, sofie, hilde, pappa, signe, ingri, mamma.





var oppe i hoved inngangen siden alle satt der, men måtte ned igjen for å få ny modningstab.da satt gjengen å ventet på gangen.





her sitter gjengen å venter. sofie, mamma, margit og ingri.

for å få tiden til å gå satt hele gjengen å tegnet mens de ventet på info fra meg om hva som skulle skje.




det ble tegnet 3 bilder, som jeg hadde hengenede på isolatet mitt. det pyntet opp.




når pappa å de kom fikk vi gått oss en tur ut, bare rett ved sykehuset. det var utrolig herlig å været var bra.


satt ute på en benk ved akuttmotaket, signe å per henrik herjet å gresset. pappa var ikke hakket bedre.
her sitter vi ute. hilde, pappa,per henrik, signe og thomas. jeg tar bilde (skyggen)
per henrik skulle prøve å bestige stanga med signe som pall

Ingen kommentarer: