lørdag 21. juli 2007

13.juni 2006



ble tatt blodprøver fra cvk i dag. endelig slipper jeg å ta blodprøver fra armen til en forandring. det er vell det eneste positive som har skjedd på en stund.




fortet meg ned på avd til vilde, fikk gå ned før de skulle starte med cellegift.


satt en time med henne på brystet, å hun sov som en stein.




da jeg kom opp ble cvk renset og det ble skiftet rundt. var mye blod å så ikke så pent ut akkurat.




så var det igang med min første cellegiftkur.


merket ingenting til det egentlig.




men det jeg derimot merket var alt saltvanne jeg også fikk inn, dette for å redde levra mi.


ble fyllt opp med 4 l saltvann å da jeg ikke fikk alt ut igjen ble jeg seende ut som en ballong. hoven i ansiktet og hendene.




så helt sprengt ut, men fikk vandrivende så det ble bedre etter hvert

Ingen kommentarer: