lørdag 21. juli 2007

9.juni 2006



dagens blodprøve ble tatt i 8 tiden.


var svimmel når jeg våknet.


gikk på kjøkkernet for å ta meg et glass juice å få meg noe å spise, men matlysten var ikke tilstede akkurat da.


satte meg i dusjen (en ny trend jeg startet da jeg ble innlagt, alle dusjene på sykehuset har stol, veldig behagelig faktisk)


plages veldig meg sterke etterier så sover veldig dårlig på natten og fungerer ikke helt på dagen.


har fått smertestillende, men de virker ikke så godt.




gikk en tur på avd der vilde lå, hun skulle stelles så da fikk jeg være med.


måtte stelle henne inne i kuvøsen, var ikke bare bare å håndtere den lille kroppen.




når hun var skiftet på fikk jeg ta henne ut.


hun lå på brystet mitt. var helt fantastisk.




etter en stund ble etterriene så vonde at jeg bare måtte trekke meg tilbake til rommet og legge meg ned litt.


da jeg åpnet døren så jeg gaver og hjerteballonger.

var så koselig.

gaver til meg og gaver til vilde.

jeg fikk meg 4 topper å vilde fikk 2 nydelige bamser.


denne dagen kom også mathilde tilbake, det var så godt å ha henne der.

vi gikk på avd og dullet litt med vilde og tok masse bilder.



vi bestillte også pizza fra peppes og koste oss masse.

på kvelden hadde jeg kraftige smerter så fikk paracet og paralgin forte for å få meg en god natt søvn.
meg med noen av gavene. klærne jeg har på er nye, bamsene i fanget og boka

Ingen kommentarer: