lørdag 21. juli 2007

11.juni 2006

i dag er det julies konfirmasjon.


dagen startet uten blodprøver utrolig nok, men vanedyr som vi er venter å venter man.

har sovet veldig dårlig. hatt etter rier hele natten, de sa at de kom til å vare i ca 3 dager så håper å se en ende på det nå.

gikk i dusjen for å slappe litt av, kan sitte der i timesvis, det er så deilig.


tok så en smertestillende for å få sove litt, fungerte veldig bra med brexidol=)


vandret så en tur til vilde, fikk skifte på henne i dag også, hun åpnet øynene å så på meg, det var spesielt. utrolig nydelig.


mathilde kom på sykehuset, vi vandret litt rundt, gikk i cafeen å drakk oss en caffe latte så gikk vi ned på avd til vilde, hun fikk da mat gjennom sonden.


når jeg var tilbake på rommet fikk jeg beksjed at de skulle ha blodprøve alikevell, man slipper faen ikke unna.


jeg er mye deprimert, blir dratt mellom gleden av å få en datter og sorgen ved å være kreft syk.

det tærer veldig på kreftene å tårene kommer hele tiden.


satte meg i dusjen, bare gråt og gråt. thomas var hos vilde.

ble sittende å tenke, følte at livet var skikkelig urettferdig.


livet er tungt.


thomas kom heldigvis tilbake, han ga meg trøst. han er så god og ha.

ringte til mamma og da ble alt mye bedre.


Ingen kommentarer: