fredag 20. juli 2007

3.juni 2006




dagen startet med blodprøve.


de ble tatt tidlig for å få analysen klar så fort som mulig.




jeg fikk ny steroid sprøyte, skalv like mye denne gangen, men som sist gikk det helt fint.


da var jeg ferdig med de, siden jeg bare skulle ha 2.


godt å legge noe bak seg siden jeg nå hadde en veldig lang vei å gå før jeg kom til å krysse mål streken.




det positive med denne dagen var besøk.


tor arne og merete kom (thomas sine foreldre)


jeg fikk beskjed at jeg kunne få forlate sykehuset, jett om jeg ble glad da=)


vi dro på shopping, kjøpte sykehus sko (slipperser) og litt sløve klær. det var utrolig godt.



meg åse, merete, tor arne, thomas på shopping i tromsø.


etter en del gåing på kjøpe senteret dro vi på campingen der de hadde leid seg inn, vi bestillte pizza og koste oss ute.


siden jeg bare hadde denne dagen til rådighet måtte vi utnytte den max så vi fant ut vi skulle ta fjellheisen, en taubane som tar deg over 400 m over havet. det var bare helt utrolig flott.



thomas på toppen av storsteinen 421 m.o.h

dagen hadde vært herlig, men etter endt hygge bar det tilbake på sykehuset.

måtte ha blodoverføring siden blodprosenten sank veldig fort.

Ingen kommentarer: